Volkswagen pomału odzyskuje zarówno pod kątem wizerunkowym, jak i pod kątem sprzedażowym po słynnej aferze spalinowej, dowodem czego są wyniki koncernu m.in. w Polsce.
Według oficjalnych danych przestawionych przez niemiecki koncern, Volkswagen od początku 2016 roku sprzedał w naszym kraju już ponad 30 tys. nowych egzemplarzy, co stanowi wzrost rzędu niespełna 25% względem analogicznego okresu minionego roku. Wynik ten sprawia, iż Volkswagen plasuje się na drugim miejscu (na pierwszym, nieprzerwanie od kilku lat znajduje się Skoda) najchętniej wybieranych samochodów przez Polaków. Co więcej, to właśnie Volkswagen notuje najdynamiczniejszy wzrost względem innych marek.
Wśród najchętniej kupowanych aut Volkswagena w naszym kraju nie powinno być żadnych zaskoczeń. Tutaj od wielu lat, niezmiennie dominują dwa modele – Golf oraz Passat. Tylko w tym roku w Polsce sprzedano 8851 nowych egzemplarzy Volkswagena Golfa oraz 6296 nowych modeli Volkswagena Passata.
Jeżeli Volkswagen utrzyma wypracowany poziom sprzedaży do końca roku, to będzie mógł zakończyć 2016 rok ze sporym wzrostem finansowym.